Told you!

Godkväll käraste!

Som jag trodde sitter jag fortfarande med pluggböckerna över hela köksbordet, tyvärr. Sjukt tråkigt och jag är så sjukt trött i mina ögon nu men det rullar framåt, vilket är toppen bra för mig och min skolgång! Jag behöver verkligen
all tid jag kan få till att plugga, men jag är speciell, har jag ingen ro i kroppen funkar det inte alls! Går knappt att tvinga mig heller men ibland så känner jag för att plugga, som att jag ser fram emot det för jag vet att jag måste. Eller kanske inte ser fram emot det, men åh ni förstår säkert. Vad gör ni en måndag kväll som denna? Jag sitter också och små kikar lite på hockeyn från köket här. Ser tv och så har man en pojkvän som vrålar rakt ut så vet när det blir mål! Hittills så har gnaget ledningen och åh så härligt! Jag är ingen direkt sportfåne, men visst hejar man på sitt lag i vått och torrt! Dessutom är jag på lite små dåligt humör idag, väldigt ovanligt att jag är grinig på detta sätt, men det kommer jag självklart inte skriva här om vad det är, privatsak. Inget kul att höra heller.. Liten sak bara!:)

/Michaaaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0