Smart som man är..

Godkväll alla läsare!
Jag är sämst på att uppdatera, jag vet! Jag har velat ändra på mig men nu är det ett måste.
Jag ska ändra på mig nu för jag vill verkligen uppdatera massor och komma någon vart men
det har varit en hel del så det var faktiskt planerat med ett uppehåll tills nu. Jag har läst ut en
bok idag och den var verkligen super bra! Jag har läst ut den första nu men jag har två uppföljare
av den! Bäst.. Men jag vart så trött så orkade inte läsa mer, var tvungen att göra något annat. 
Precis efter älskling pussade mig så råkade jag spilla ut halva colan rätt i tröjan, skit smart.. Så en
fläck på tröjan och resten i tröjan! Ibland blir jag så trött på mig själv. 
Ja som ni ser... Nu ska jag kolla om det är någon bra film på tv och mysa ner 
mig med hjärtat mitt.. Kanske bada katten för hon luktar hästbajs!
/Michaela

Kommentarer
Postat av: Clara

Lite väl vågad bild va?

2011-03-07 @ 21:34:56
Postat av: Clara

Lite väl vågad bild va?

2011-03-07 @ 21:35:38
Postat av: Michaela

Sv: Clara, det tycker jag egentligen inte! Haha vad är det som är så vågat? Okej det är bara mot brösten men ser ju inget? haha..

2011-03-09 @ 17:41:56
URL: http://miichaaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0