Plugga idag igen + te att dricka!

Hej på er! Nu sitter jag vid köksbordet igen för att börja plugga vilket 
jag inte är jätte taggad på idag, men det måste göras! Har en del att
fixa till i morgon så det är bara att sluta tänka och göra det bara. Men
jag har också fått min stora kopp med te nu, vilket är super gott. Jag 
gillar inte te så mycket annars men det ska lukta gott och det ska finnas
mjölk annars funkar det inte! Vi har gott te hemma och mjölk så det är
toppen att dricka när man är trött och det är alltid bra att dricka varmt har
jag hört. Ha ha! Idag har jag varit i skolan 2-4 och även hunnit luncha
med bästa J innan det, helt underbar människa! Men nu måste jag plugga
återigen. Jag orkar inte, usch :( 

Vad gör ni en dag som denna?

/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0