Plugga, film, sova!

Ja, mitt schema för i kväll ser nog ut som överskriften om det inte bara bli plugg dvs. Men det hoppas jag inte! Idag började skolan igen, fy bubblan vad det inte känns kul från att ha haft lov. Men så är livet, glad att man har lov i alla fall. Sen åkte jag, älskling och älsklings pappa till Solna för att kolla på en sak, sen vidare till donken och när vi kom hem deckade jag i sängen. Vaknade av att älskling kom in och väckte mig så ställde jag mig och gjorde pannkakor som jag lovat. Så nu tänkte jag försöka plugga lite. Göra lite biokemi i periodhäftet så jag slipper hamna efter där. Gör man allt eftersom så hinner man med massor med annat sen. Blä! Vad har ni gjort idag?
Jag kan säga att jag i alla fall har sjukt ont i magen, vet inte varför men det gör ont i alla fall.. Suck! Men nu ska jag plugga lite så återkommer jag senare! 
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0