Natt dressen är på!

Aa, alltså jag är så sjukt trött just nu, känns som jag är vaken på övertid men klockan är inte ens nio? Hm.. Jag måste försöka fortsätta plugga men jag har ont i röven och ryggen efter all denna tid på köksstolen. Men snart kan jag lägga mig i sängen men jag måste komma på vad jag ska skriva om på svenskan, jag måste försöka jobba klart lite i annat arbete och bla bla.. Intresse klubben antecknar, men min blogg och antar att man ska skriva om vad man gör och så där.. Usch! Just nu sitter jag och pratar lite med Siri, herregud om ni såg våran konversation.. Den är sjuk! Men nu ska jag fixa lite te och plugga vidare!

" Jag älskar dig mest av allt, lämna mig aldrig hur upp och ner det än kan vara! Du är bäst i mina ögon"
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0