Känns som en lång dag!

Hejsan hoppsan! 

Idag har jag varit i skolan 08.30 - 15.45 ungefär, jag är slut i mitt huvud men jag fortsätter ändå plugga för jag har en hel del att göra. Måste lämna in och påbörja nya saker hela tiden! Kämpar för denna tid som är kvar i skolan, även om det suger mer än någonsin! Just nu sitter jag mest och bloggar, spotify, facebook men jag ska låta bli det snart och endast plugga. Men man behöver göra något skoj i mellan med annars orkar man inte, eller hur? I alla fall i morgon är det inte så hektisk dag så då tänkte jag även luncha med världens bästa J! Mysigt! Sen måste jag berätta en till sak, igår när jag och älskling duschade så tappade jag en full schampo flaska på foten, ni vet på benet man känner på övre delen av foten, fi*taaa vad ont det gjorde! Resultatet är en knall blå fot, alltså en blåmärke! Sjukt ont gör det och jag känner mig klantig bara jag tittar på det.. Från och med nu blundar jag när jag inte har strumpor, haha nejdå. Sånt händer! Dax för plugg! 

/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0