Fredag och lov!

Goddagens alla sköna! 

Igår uppdaterade jag och skrev att älskling var på väg och hämta Joachim och lite sådär. Det gjorde han också, dom drack öl och spelade och kollade på matchen och segern gick till AIK igår. Starkt jobbat! Men jag hade inte lika roligt eftersom jag låg i sängen med mens verkar och så, blev helt enkelt bara film och så för min del. Men jag var vaken när älskling kom och la sig för det var inte så lätt att somna kan jag säga.. Så som dom springer runt i detta hus och pratar högt och skrattar och ja ni.. 

Idag vaknade jag i alla fall runt 11 kanske, klev upp och älskling åkte för att tvätta bilen! Så jag gjorde frukost till film i vardagsrummet men Joachim dök inte upp förrän 1 tiden och sa "godmorgon". Han kör min style men inte idag. Var lite piggare idag för jag bara låg i sängen igår, kan det bero på det kanske? Även om jag somnade ganska sent igår jag med. Men nu har det kommit nytt besök och Joachim åkte hem.
Jag kollade på Mysteriet på Greveholm men fick inte fortsätta kolla i vardagsrummet för här sitter min bror och Micke och spelar tv spel.. Tråkigt! 

I kväll ska vi tre äta Lasagne tänkte vi och mysa hemma bara! Blir ingenting mer än så. Jag ska väl försöka hitta på någonting en stund eftersom jag inte orkar se på tv spel hela tiden! Kanske göra rent till mina djur eller någonting annat.. Lägga mig och kolla på film eller något, I have no Ide! 

Vad ska ni göra i kväll då? Igår och idag har jag sällskap men i morgon åker älskling till en kompis som jag inte vill följa med på så då har jag hela huset för mig själv. Kul jul! Kanske, kanske inte.. 

/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0