EFTERLYSES:




KOM IGEN ALLA SKEPPTUNA BOR..

Finns det någon troligen i Skepptuna som sett denna stora katt vid namn Bamse?
Han försvann i fredags kväll när han smet ut och har fortfarande inte dykt upp. Han
har varit ute förut men jag är inte hundra på att han hittar tillbaka eftersom han är ganska
ny hos oss så vet jag inte hur minnet är.. OM ni får syn på denna katt så har han nummer i örat.
Kommer dock inte ihåg exakta numret det står på en lapp någonstans som jag inte hittar.. :(
Men återkommer om nummer.. Han är i alla fall bruntigrerad, vit på bröstet & magen, fyra vita
tassar. Hur kelig som helst och för tillfället ganska tjock och glad!

Hör av er till mig eller till ägaren som står på numret i örat om ni ser honom. Jag vet inte om jag oroar
mig i onödan, han kanske kommer tillbaka.. Men nu börjar det känns jobbigt..

/Michaela



Kommentarer
Postat av: pontus

Han kanske är överkörd?

Annars kommer han nog hem vilket ögonblick som helst!

2011-03-14 @ 16:54:28
Postat av: Michaela

Sv: Hoppas jag verkligen inte han är :(

Ja, hoppas han gör det i alla fall, min bebis <3

2011-03-14 @ 19:01:10
URL: http://miichaaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0