Vänner

Ja nu är jag hemma från stallet igen, och nu ska jag inte dit mer idag.
Jag sitter och kollar på vänner, sjukt roligt. Gillar det programmet. Sen
läser jag lite bloggar på det också och kollar runt lite på datorn. Skulle
vilja ha så mycket pengar nu så jag kan köpa mig en mega garderob
med kläder. Hihi.

Hästarna ville komma in men det är väl inte konstigt när det typ är storm
ute? Gud jag hatar sånt väder som det är nu, jag blåser nästan bort och
det blåser kallt, det är halt och jävligt! Men allting gick bra i stalllet så nog
om det.

Ser att flera börjar läsa min blogg, super roligt :) Jag vet inte riktigt vad
bloggen riktigt ska vara inriktad på, vad tycker ni? Jag känner att jag
kommer skriva mycket om mig och min vardag mest, för det är ju lättast.
Sen vill ni veta någonting får ni ju såklart fråga. Jag kan ju alltid skriva
mer om någonting som ni tycker är skoj.

Sen har jag just duschat och fixat mig lite fräsch, använde mitt schampoo
jag köpte i Finland som kostade massor, antar att ni inte ens vill veta !
Herregud vilket köp. Tänkte inte så mycket på priset utan behövde ett bara.
Haha, ibland är jag bra rolig. Kanske inte pengarmässigt men men.

Nu ska jag kolla på tv och även kolla runt på lite bloggar. Alltid spännande.

Fyller år på Måndag, fyller 19? gud så gammal man börjar bli! :D
/Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0