Ut i naturen

Godmorgon!

Jag sitter i soffan och väntar på att Frida ska bli klar sen tänkte vi gå ut,
ut i hagen för att fixa till hästhagen lite. Efter all snö legat lite mot undre
tråden så hänger den för mycket och sen plocka bort lite grenar och så.
Jag har vaknat för ett litet tag sen och har ätit lite och även hunnit fika.
Mickes pappa är ju här idag igen och snart är våran hall klar, super fint!
Jag är verkligen nöjd, finare än förväntat.

Jaha, vad ska man sätta på sig för skor när man ska ut och röra sig?
Undra om snön gått ner lite eller om det är lika högt fortfarande? Bju..

Senare ska jag och älskling åka till Chilli sen Ikea och sen vet jag inte.
Vi ska köpa lite nytt till hallen, underbart!

/Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0