Torsdag!

Godmorgon tänkte jag säga!

Jag kommer nog somna om faktiskt, mår knas! Feber, ont i huvudet och halsen
fortfarande. Jag tänker i alla fall gå till skolan i morgon men i morse mådde jag
lika dåligt igen så jag stannade hemma. Också för jag hade bara en lektion så jag
orkade inte plåga mig själv. Nu ligger jag i sängen och ska snart somna om igen tror
jag faktiskt. När man är sjuk får man sova mycket, right??

I morgon är det fredag sen är det bara skönhelg och sen fyller jag år! :D wii! Måste
dock se till att vara frisk tills dess såklart, hur kul skulle det vara att ligga sjuk när
jag fyller? nejnej det går inte!

Pratade just med grannen, darför jag är vaken, så nu ska jag sleepa lite igen!


Hör av mig senare! Kul att många läser bloggen :)

Kissemissen Busan ligger också och sover med mig! :)
/Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0