Torsdag!

Jag sitter just nu i köket och dricker ett glas cola medan älskling
och hans pappa renoverar hallen som bara den. Jag kan säga redan
nu att jag hatar renovering, finns inget värre när grejerna som brukar
vara på sin plats ligger överallt nästan och allt känns stökigt. Men sen
när det är klart har jag i alla fall fått som jag vill, det blir fint! Är nog
inte så länge kvar innan allt är klart. Helt underbart, har väntat så länge
på en ny hall. 
Snart ska jag gå upp till stallet för andra gången idag för att bara plocka 
in hästarna och i morgon bitti har jag utsläpp sen går jag och sover igen.
Super skönt eftersom vi har ledigt från skolan i morgon! På kvällen kommer
jag och älskling att åka till Jocke och Becca på middag och sova där! :) Super
mysigt. Den 14 februari får dom en liten flicka också, åh tänk att jag till och med
längtar så jag spricker!
Frågade älskling i förrgår eller någonting varför han alltid väljer att dricka cola zero.
Men så svarade han att det inte är socker i den, jag vart helt chockad, kanske också
ska börja dricka det på heltid istället för vanlig cola som innehåller 29% socker. Det 
är faktiskt ganska mycket, men fy vad gott det är!
Nu ska jag kolla runt lite sen ska jag gå till stallet. 
/Michaela

Kommentarer
Postat av: Sofia

Forsätt dricka vanlig cola!

De är sötningsmedel i Zero, vilket är mer farligt för kroppen och som lättare gör att du kan få diabetes.. Dricker man i rätt mängd och inte för ofta är vanlig cola de bästa valet. Cola Light gör att magen blir hungrigare så du äter mer av den..

Hälsa brorsan de! ;)<3

2011-01-28 @ 17:58:26
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0