Tisdag kväll.

Godkväll alla söta!
En bra anledning till att jag inte uppdaterade mer igår har jag faktiskt
men den är privat så tänker inte skriva ut någonting här. Men jag hade
verkligen ingen ork, lust eller vilja till att sätta mig och skriva på massa
för att uppdatera bara. Utan jag lät bli för jag var på dåligt humör. Idag
är det lite bättre i alla fall som tur är! Jag känner att jag behöver skriva
av mig lite. Hur mår ni idag? 

Idag har jag inte gjort någonting speciellt, eller jo kanske. Så kan berätta
min dag. Jag vaknade i morse trött som vanligt, klev upp och sköljde av 
ansiktet för att piggna till lite sen sminkade jag mig som varje dag och fixade
håret + valde ut kläder. Det värst jag vet, spelar ingen roll om det är till skolan
eller fest eller någonting annat, utan jag hatar att välja ut kläder. Allt känns
bara krångligt när jag ska välja kläder för jag vet inte vad. ha ha ha. Jag tog
i alla fall bussen till Arlanda sen buss därifrån till Märsta och så vidare men 
jag hoppade av redan vid skogsvägen för att åka med Jannie och Simon till
plugget, fråga mig inte varför. Kanske för att Jannie skulle hoppa på bussen
men sen skulle få skjuts så hon sa åt mig att hoppa av så jag kunde åka med
henne. Gick ju bra det med och skönare med skjuts och att slippa gå så plus
i kanten där! Jag slutade fyra idag och så hämtade Micke upp mig och Jannie
så skjutsade vi hem henne och sedan åkte vi och handlade tapeter och golv
till hallen, vi ska göra om! Kommer bli finfint hoppas jag. Sen åkte vi hemåt
men stannade och handlade lite korv med bröd bara för orkade inte laga något
jobbigt för jag skulle till stallet och var super hungrig. Måste plugga men har ingen
ork i kroppen idag. Känner mig svin trött, kan bero på att jag inte riktigt är på
humör och att jag lägger ut all energi på att vara irriterad. Visst? Brukar ni känna
så? Annars är jag en ganska glad människa som ser det mesta positivt men 
nu är det inte så. Och varför tänker jag inte ta upp! Ingenting allvarligt så det 
spelar ingen roll. Lätt att man har en dålig dag ibland, right?
Nu vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt, funderar på att göra en kopp te 
kanske? hm, vet inte riktigt. 
/Michaela 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0