Stallet är klart

Hejsan svejsan!

Nu har jag varit i stallet med Frida och fixat klart allting så jag bara kan
ta in hästarna ikväll, jo som sagt är det mitt insläpp. Jag har även utsläpp
i morgon bitti. Jag mår inte alls bra än,men vart hyfsat lugnt med febern
idag tror jag bara att det inte är bra än det heller. Fruktansvärt varm nu
och trött i kroppen med huvudvärk och halsont på köpet. Hoppas det inte är
influensan, vet att många har det nu och jag vill inte vara en av dom! Tack!

Nu ska jag lägga mig och kolla klart på playa del sol boxen som jag sett förut
med och kanske sova en stund. Vänta in MIN älskade pojkvän och sådär.
Han är en gentleman, han är och handlar och sådär, jag är ju sjuk så jag slapp
enligt honom. <3

Min katt sitter och är överkelig i mitt knä och jag känner att jag inte riktigt orkar
gosa med honom men han är så söt så jag kan inte låta bli. Pussar mig i ansiktet
gör han och trampar mig i magen. Gullis!


Jag kommer skriva desto mer i bloggen så fort jag blir frisk, men jag försöker
i alla fall hålla igång:)

/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0