Söndag

Godkväll!

Ja alltså jag har verkligen ångest över att börja skolan i morgon,
jag känner verkligen inget sug efter det. Okej, det kanske man inte
brukar göra. Men jag känner att jag vill ha längre lov. Trivs med att
bara gå hemma och slappa eller åka och göra vad man vill. Sova eller
göra någonting kul när man vill. Nej nu är det över. Buhu!

Nu har Kris åkt hem så jag ligger i soffan bredvid mitt hjärta och glor på tv,
ingenting bra på tv alls. Så bara han kan få arslet i vagnen och gå och duscha
så kan vi lägga oss i sängen sen och kolla på en rolig box vi köpt hem.
Gissa vilken? Rena rama Rolf. Visst heter den det? Galet med humor, I like.

Idag skrev jag att vi ridit, det gick super duper bra förutom att pollen min var
allmänt muppig, han gick inte lika bra som han brukar. Sadface.
Ja, när han går som bäst lyssnar han på mig hela tiden, han tänker inte på
sina spöken han hittar som han blir rädd för. Utan han lyssnar och går som
en ängel helt enkelt. Men idag så hoppade han runt och vart rädd för små
saker lyssnade inte alls lika bra på mina kommandon,. Tråkigt. Men han kan
blir så när han är pigg, vilket han inte borde vara för han gått 4 dagar denna
vecka. Okej inte mycket för hans ålder, men han borde vara trött efter vi
ridit i högsnön varje gång och han sprungit och lekt i hagen osv. Men icke!

Jag är fortfarande mätt men jag funderar på att värma på mina nudlar från
kinan igår. Så himla gott, mmm!

EN sak till innan jag inte skriver mer, jag älskar OTH. Nya avsnitt på tv:n.
Jag längtar efter 7:e boxen!
¨
I remember..

Nej, nu ska jag kila vidare till sängen eller aa till köket först.

/Michaela

Kommentarer
Postat av: emma

sjunde boxen e redan ute..

2011-01-10 @ 19:58:43
Postat av: Michan

Sv: jag vet men jag väntar på den :D hihi Alltså ska låna den! <3

2011-01-10 @ 20:07:25
URL: http://miichaaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0