Shopping runda!

Hejsan läsare!
Jag är ledsen att jag varit så off dom senaste dagarna, från min födelsedag
tills nu! Men jag har verkligen haft fullt upp och inte känt att jag hunnit sitta
lika mycket vid datorn. Det ber jag om ursäkt för, denna blogg ska inte blir
lika trist som den andra då jag aldrig bloggade för jag vill ju blogga. 
Idag har jag varit i skolan och sen så åkte jag till Väsby och shoppade med 
min älskade Kristine, jag hittade faktiskt lite fina saker, kläder och så. Jag 
skulle kunna lägga upp bilder om ni vill se dvs. Det jag köpte var ett vitt bas
linne, en fin tunn tröja, kavaj, smink, smycken, underkläder, en liten söt ram mm.
Jag kan lägga in bilder snart eller i morgon! Så nu har jag i alla fall shoppat
en hel del på alla mina presentkort, skit nice! Har faktiskt en del kvar att handla
för men det kan jag göra någon dag när jag vet vad jag behöver exakt eller om
jag vill shoppa bara! Skit bra med presentkort, då man slipper använda pengar. 
hihi. 
Sjukt trött nu i alla fall! 
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0