Ridningen

Hejsansvejsan!
Ska snart vila en stund men jag sitter här och är bitter för mig själv.
Jo för det som känns så jobbigt är att jag inte kunnat rida på hela 
veckan nu, jätte drygt. Eftersom jag varit sjuk känns det inte så smart
att rida. Jag har ju inte heller haft orken till det eftersom febern har 
tagit min ork. Känt mig riktigt hängig och så som vanligt när man är 
sjuk. 
Jag måste i alla fall rida och motionera pollen någon dag för annars blir
han under stimulerad och då får man inte in honom från hagen! Eller jag
tror det kan bero på det i alla fall! hehe. Jobbigt läge det där. Så måste rida 
nu så fort jag har orken tillbaka. Om inte min gulliga vän Kristine vill rida åt mig
så länge jag är sjuk. Nej men i morgon kan jag nog rida en sväng och kanske
även söndag med innan mamma och dom kommer!
Nej men nu ska jag vila en stund!
Puss! 
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0