Red bull.


Jag sitter vid datorn och lyssnar på musik på Spotify, underbart!
Tankarna bara rullar iväg och jag mår faktiskt lite bättre just för
stunden och snart vänder det nog helt. Jag har pratat underbara
planer med min bästavän och allt känns okej just nu. Jag har en
underbar pojkvän och underbar familj + mina underbara vänner.
Jag ska försöka vara glad. Man lever väl bara livet en gång? Men
kommer nog må sådär ett tag till, ingenting är lätt att besluta. Jag
älskar min häst i alla fall, så alla vet det! 
Just nu sitter jag och dricker red bull och tänkte noppa mina ögonbryn.
Aooootssch. Skönt är det inte men det gör inte svin ont heller kanske. 
Man är väl ingen mes.. ;) 
Jag tänkte bara säga att jag älskar mina vänner, min familj, mina djur
 och min pojkvän mest av allt. To me you are perfect! <3 Satt och tänkte
på det nyss, alla har det inte så bra. Vissa har inte vänner, en bra familj,
eller en snäll pojkvän. Jag är lyckligt lottad ändå tror jag..!
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0