Pust*


Ja, som ni ser.. Jag ser ut som ett riktigt träskmonster just nu, så jag 
tänkte hoppa in i en dusch nu och fixa mig. Jag får ju gäster i morgon
så nu tänkte jag efter all denna städning raka benen, använda mitt dyra
schampo för väldigt mycket pengar och lyxa till det lite! Det får man göra
ibland. Man kan ju inte gå med håriga ben och fettigt hår för jämnan. 
Okej, så har jag det inte nu heller, men jag måste duscha för att piggna 
till lite. Vi har städat hela huset, nytt gardiner och fixat allting. Tagit bort 
julen kan man säga + massor mer. Nu är det fräscht och nu kan man 
äntligen njuta av omgivningen. 
Så jag återkommer när jag duschat!
/Michaela

Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan

Tackar för tipset ska prova och se om det hälper :) kram

2011-01-15 @ 15:21:32
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0