Playa del sol

Ligger och kollar på playa del sol och mår jätte dåligt nu!
Jag har feber och allt sånt där. Ont i hals och huvud. Men
måste till skolan i morgon i alla fall.. Tyvärr! Jag känner
mig stressad och kanske inte direkt sugen på att vara hemma
nu när skolan  börjat igen precis, men mår jag för dåligt
i morgon har jag väl inget val. Men ska försöka ta mig upp.

Kollar lite på derbyt med, 2-1 just nu! Suck... Till DIF då såklart.
Men det tar vi igen strax, vänta bara ! :)

Jag mår som sagt sjukt dåligt just nu, går på alvedon osv..
SÅ jag orkar inte skriva så mycket, önska mig frisk till i morgon!
Blää.

Säger också godnatt redan nu, Micke och hans pappa kollar hockey
och jag går och lägger mig framför film igen.


Godnatt kära läsare!

/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0