Övningskört!

Hejsan!

Nu har jag varit ute och övningskört till Väsby, rosersberg osv. Ja runt halva jorden kan man säga!
Det gick faktiskt väldigt bra idag, vilket glädjer mig, ett snepp närmre körkortet. Wii! Sen åkte vi
till Eurostop och åt korv med bröd, eller jag tog en fransk hotdog. Mums!

Nu inväntar jag Kristine också, hon är påväg ut hit för vi ska ju rida idag, Mysigt när det är massor
med snö ute och hyfsat väder. Vet inte riktigt vart vi ska rida än, men blir ut på åkern och mot allén
kanske. Får se hur pigga pollarna är och hur hårt dom ska gå. Men blir nog en lite längre tur idag.
Jag ska rida min polle och Kristine ska rida Freja! Såg också att solen kom fram nu, helt underbart!
 

Nu kommer älskling hem från Märsta så ska umgås lite med honom innan ridturen!

/Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0