Onsdag

Godkväll!

Jag har just fått i mig lite mat för första gången på hela dagen!
Det vart fiskpinnar med mos, något jag faktiskt tycker är gott
någon gång ibland. Och nu har jag lagt mig i soffan för att variera
lite plats, annars har jag enbart legat i sängen hela dagen och mått
jätte dåligt, men nu är det lite bättre med febern efter jag tog en
alvedon, men den går väl ur snart då är jag döende igen! haha..

Pratade med grannen i telefonen för en liten stund sen också,
pratade om lite allt möjligt faktiskt, som vanligt. Nu ska jag vila
en stund sen ska jag gå upp och ta in hästarna, ingenting jag
längtar efter just idag men dom måste ju få komma in såklart :)

Pratat med mammsen också, vi ska fira min födelsedag här hos
mig och Micke på söndag. Jag fyller ju på Måndag men det blir
så sent då eftersom mamma aldrig riktigt vet när hon slutar. Så
då kommer dom hit och ville även kolla in hästen, katterna och
kaninerna osv. ;) Alla dessa djur!

Jag har lite bloggtorka idag när jag är sjuk, men folk kanske är
lite förstående i alla fall ;)

Micke har också köpt hem såna där, hm hantlar? stavas det så?
Så nu jävlar kan jag träna mina armmuskler, behövs nämligen!
Jag skulle gärna träna faktiskt, skulle inte tacka nej till ett gym
hemma, men och andra sidan rör jag mig ändå.
- Jag är ute och går!
- Jag rider min häst!

Många tror att man kanske inte tränar så mycket när man rider,
men det är faktiskt så. Armar, mage, ben.. bla bla.

Nu vill jag ha sommar även om vintern kan vara ganska fin den med.
/Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0