Nyvaken

Shululu!
Nu är jag vaken igen och gissa vilken film jag kollar på? She´s the man!
Så himla klockren film, jag älskar den! Helt sjukt rolig och den får mig faktiskt
på bra humör om man säger så. As bra skådespelare dessutom. Tänk er att
ha en mamma som henne i filmen? O herre gud, jag hade dött efter en dag,
tack och lov att jag har min älskade mamma, hon är absolut inte sådär jobbig! ♥
Men någonting jag störde mig på är katterna men nu har älskling kastat ut dom 
en liten stund. Alla har så stora lugna fina katter, det har vi med alltså fina. Men
dom är långt över året men dom är som två kattungar och hur små som helst
i storlek, förstår faktiskt inte. Och råkar dom vara inne för länge i streck så typ
klättrar dom nästan på väggarna och jagar varandra som två galningar, jag 
överdriver faktiskt inte alls. Dom har även rivit sönder tapeter osv och tagit sönder
andra saker. Det är anledningen till att dom fick börja gå ut osv också! 
Måste erkänna en sak, jag som älskar julen. Men gud så skönt det är när man väl
fått ut julgranen och allting. Alltså visst det är sjukt mysigt med alla julgrejer och 
blir mycket ljus osv. Men alltså bara granen tar en sjukt stor plats! Den barrar och
katterna kan inte riktigt låta den vara än. Förra året hängde dom i toppen på den, 
vilket inte alls var roligt men i år var endast kulorna roliga som tur var. Det var 
lindrigt jämfört med att hitta en svart katt i toppen på den så den välte om inte jag
hade haft så snabb reflex just då. 
Men slut pratat om det, nu ska jag glo vidare på filmen jag! Riktig filmnörd när jag 
är trött eller har tråkigt eller som nu är sjuk!
/Michaela 

Kommentarer
Postat av: shorty&myzan

vad mysigt :)

du får krya på dig med!

2011-01-14 @ 15:17:40
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0