Nu ska jag slappa

Ja nu är hästarna inne och jag har även hunnit mata mina andra djur
och ätit mat. Så nu är det slappkväll som gäller för att någonsin bli frisk.
Håller ni inte med mig? när man är sjuk får man faktiskt slappa! Men
jag tror jag ska till skolan i morgon, känns bäst så. Om jag inte är dunder
hängig dvs. Men jag får skjuts till skolan om det är så, det är skönt i alla fall.

En sak jag tänkt på. Bara för man bloggar så känns det som alla ska vara
osams och snacka skit i bloggvärlden? Alltså kolla på storbloggarna, alla
verkar snacka om alla och vara vänner och ovänner hit och dit? hm, förstår
inte riktigt grejen med det? får man fler läsare på det eller handlar det om
någonting annat? Alltså jag skulle personligen vilja vara vänner med alla,
alltså visst kan man ogilla någon.
Men det jag försöker komma fram till är att ena sekunden är dom vänner
och andra sekunden inte. Dom pratar skit om varandra sen säger dom
någonting bra om den.. Jag fattar noll! hihi..

Jag har i alla fall mina favorit bloggar och vissa gillar jag inte alls!
Men det tänker jag inte uttala mig om.

Vilken är eran favorit blogg av dom stora bloggarna eller
kanske någon kompis blogg?


Nu ska jag lägga mig och kolla klart på en film jag ser på, jag blir
verkligen rädd att kolla på den filmen, det har hänt... Tänk dig själv
att älska att bo där man bor sen har du din man så åker ni till hans
land för att hälsa på släkt så får du aldrig mer komma hem? för
han ljög rakt upp i ditt ansikte... blää! Det är är amerikanska
medborgare som har bott där sen 20 år tillbaka och så åker dom
till Irak.. Blir krig och massa skit..
Har ingenting emot landet eftersom jag inte varit där men utgår jag
från filmen blir jag rent ut sagt livrädd!

/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0