Nu har gästerna åkt.

Ja som ni ser sitter jag och leker med kameran, inget ovanligt. Lite kul
kanske? Nej egentligen inte. Sånt gör man bara när man är uttråkad eller
om man har en blogg och vill ha mycket bilder. Nu har i alla fall gästerna
åkt så jag gör ingenting. Har även hunnit fixa klart allt i stallet men jag 
har insläpp ikväll så måste ändå tillbaka dit. Men skönt att slippa göra allt
sen för vi kanske ska få fler gäster mot kvällen, hope so! 
Micke kollar på hockey och jag degar i sängen, mysigt! Vet inte vad jag ska
hitta på. En hemlighet, jag har inte gjort mina naglar än:( bara målat
dom vanligt. suck på mig! 
EN till sak, har fått ett skönhetstips på en sak angående ögonfransarna.
Jag har faktiskt tänkt att pröva det för typ längre och fylligare fransar
eller någonting åt det hållet. Kommer inte ihåg men det var längre i alla fall.
Funkar det ska jag absolut säga det högt här i bloggen, men vet inte ens om 
det är skit eller bra! 
Kommer ni ihåg vad som börjar ikväll? helt överlycklig! Någonting på
tv:n, som jag har längtat efter? Skrivit det i bloggen tidigare tror jag.
Men kan ge en bild så fattar ni. Mer än jag som ska kolla på det som
gillar den serien?

Solsidan, det är så sjukt kul! Jag älskar det, verkligen min humor :D
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0