Nu är jag relativt pigg!

Godkväll alla som läser!
Sitter i sängen just nu och har precis tagit in hästarna, gick super bra som vanligt. Jag har druckit en red bull nu och en monster så nu är jag ganska pigg, brukar inte dricka sånt i vanliga fall så mycket men kände för det idag. Så nu ligger jag i sängen med datorn, monster och mina fina rosa pyjamas shorts! Jag har precis pratat med Kristine som var på väg hem från jobbet. Jag shoppade ju igår som ni vet och lovat att lägga upp bilder men ena tröjan är i tvätten eftersom jag är så klantig så lägger upp alla bilder när den finns med. För den är jag nöjd med, för velat ha en sån tröja! Men tänkte i alla fall kasta upp en bild på mitt nya halsband som är ur gulligt! :)
Rosett med en pärla! Super gulligt på. Finare IRL en på bild tycker jag;)
Nu ska jag försöka kolla igenom lite skolarbete snabbt sen vet jag inte!
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0