Nu är jag klar för dagen!

Hejsan allesammans!
Jag ligger i sängen och myser under täcket, varmt och skönt så dricker jag lite iskallt vatten för
känns som jag börjar få ont i huvudet pga vattenbrist - jag är törstig så måste bero på det.
Idag har jag gått i skolan till kvart i fyra sen hämtade älskling upp mig och Jannie så åkte jag
och micke till körskolan och bokade upp sista lektionerna till mig och fixade med min nya mobil
jag ska köpa av Jannie! Världens roligaste sak hände där, hi hi hi. Säger ingenting! Sen åkte vi i alla fall
hem och åt mat, jag lagade det som vi skulle äta, köttbullar och makaroner, mums för det ibland!
Sen vart det stallet och kaninerna så nu är jag klar. Behöver plugga däremot men jag är så trött.
Kanske ta en p-nap först ?hihi
Vad har ni gjort idag? :)
Denna köpte jag för ett braaaa pris av henne! Ruggit bra:)
Så varför jag köpte den var för den var billig, den är as bra!
Den är snygg och jag saknar knappar ibland. Hade en touch
telefon, stavning? höhö. Den är också jätte bra så nu har jag 
två stycken som jag kan variera mellan.. :) + att min andra är
en LG och den är ny nästan, men jag gillar sony ericsson.
Men nu har jag i alla fall två och det var INGET onödigt köp.
Alltid bra med två telefoner, som variation och sådär!
Puss Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0