My best friends girl!

Hejsan!
Sitter och kollar på filmen på fyran men den där j*vla nyhetsgrejen
klockan tio är nu, vilket stör mig jämt när jag är inne i en film. Jag
fick i alla fall veta att även mormor kommer hit i morgon, jätte trevligt!
Inte varje dag man träffar sin mormor faktiskt, hon är underbar hon med.
Ja, vad ska man säga. Jag känner mig trött. Sen har även jag och älskling
kommit överrens om att om jag hämtade en morot till honom så skulle han
ge mig frukost på sängen i morgon, vi får väl se om det blir så från hans sida
men jag gick i alla fall med på det. helt klart! 
Katterna är ute och lortar eftersom dom inte kunde sköta sig inne, men nu kom
busan in,. Hon ligger och sover nu. Det konstiga är att dom inte alls behöver vara
ute länge för att komma in och sova sen! Sweet! 
Nej men jag uppdaterar senare eller imorgon, jag har inte mycket att säga nu förutom
att jag har huvudvärk och kollar på film. Någon annan som kollar på fyrans film?
Verkar sjukt rolig hittills i alla fall, jadu... Jag är trött. 
Jag funderar fortfarande vad jag ska skriva extra om här i bloggen. Idéer? 
Skriv gärna en kommentar eller mejla till [email protected] 


/Michaela♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0