Måndag

Hejsan hoppsan!


Nu är det så att Sofia som hon heter tycker att Mílle ska testa tandtråd. Hästen på bilden.
Men det funkar ju inte riktigt så men kanske värt ett försök? hihi. Bästa kvalitet på tandtråd.
Haha. Nej usch, jag skippar det. Hon tycker han har matrester kvar mellan tänderna, men nono.

Nu har jag i alla fall ätit mat. Och Micke fick laga mat idag. Gissa maten? Det blev då en mat
som han oftast väljer för han älskar det men jag inte tycker det är så bra. Korvstroganoff.
Ja alltså det går att äta men om man ska bestämma mat så väljer jag det inte, men det gör han.
Det är gott när man äter men inget jag föredrar! Bläsch!

Nu ska jag i alla fall gå till stallet och ta in hästarna och mocka och fixa åt min egna häst - fixa allt.
Sen åker en tjej bort några dagar denna vecka så stallschemat ändrades litegrann kan man säga.
Men det löste sig gott, så i morgon bitti skulle jag haft utsläpp men jag slipper det. Jätte skönt på ett
sätt eftersom jag är sjukt trött första veckan skolan börjar. Har som sagt inte vänt tillbaka dygnet rätt
än. Lite jobbigt men så är det väl för dom flesta? I guess.

Det var också någon som inte ville ha det här med hiss / diss grejen.
Jag vill gärna ha fler kommentarer på om jag ska ha det eller inte,
eftersom jag inte ger upp allt för en kommentar!

/Michaela


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tandblekning då? :D

Hört att de ska vara smärtfritt.



Vi åt också korvstroganoff, jag fick välja :D

Måste vara någon fetich jag och micke har, de är så sjuuukt gott! :D

2011-01-11 @ 00:18:36
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0