Lördag

Godmorgon folket!
Jag kan inte säga mer än att jag hatar morgontiderna, jag är så trött!
Ja, alltså jag gick upp ganska nyligen, jag har bara ätit frukost och pratat
lite med Micke sen har jag inte hunnit så mycket mer. Idag ska jag hinna
med en del också. Vi håller just nu på att städa huset, det märks väl? hihi
Nej jag fastnade här vid datorn jag, men jag lovade Micke att jag skulle 
städa efter jag fått blogga. Vilket är viktigt för mig!
Dagens hinna med lista: 

- Städa
- Duscha
- Fixa naglar
- Bada katterna
- Tänka ut kläder till i morgon!
Ja sen måste jag även säga att jag var så duktig i morse. Jag klev upp klockan
7 och släppte ut hästarna och sen gjorde jag klart ALLT i stallet till min häst så 
nu behöver jag inte tänka på det i alla fall:) Skönt! En sak mindre. Nu måste jag
städa innan älskling blir galen eftersom han städar förfullt.
Vad är era planer för dagen?

/Michaela

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt!

Bara städa och se glada ut! ;D

2011-01-15 @ 13:03:25
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0