Kvällen är kommen.

Hejsan hoppsan lillebror!
Jag sitter i köket vid köksbordet som vi fått och som jag älskar och kollar lite
på datorn. Söndagsångesten är lite kommen och jag hatar att veta att jag måste
upp tidigt i morgon + att jag inte mår som bäst just nu så det känns värdelöst.
Men hittills har det varit en underbar söndag i alla fall och den kommer bli mysigare.
Ni vet solsidan? Åh gud jag älskar det! Sen ska vi kolla på en till film som börjar 21.40
Som ni vet var jag och Frida ute i hagen och fixade lite idag, usch vad jobbigt det var att
gå i den där förbannade högsnön. Helt sjukt. Och fanns vissa delar på undre tråden som
verkligen satt fast i snön, inte min grej det där riktigt och hagen är mega stor. Men det gick
utmärkt. 
Sitter och messar med min underbara Kristine, saknar henne massor! Medan jag sitter i matkoma
på samma gång. Mätt som en plätt.
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0