Känner mig inte kry!

Godkväll allesammans!


Jag har just kommit från stallet, jag gjorde mitt i stallet och sen rusade jag hem igen.
Ishalt ute och jag känner mig absolut inte kry! Jag hoppas jag inte börjar bli sjuk men
sån sjukt jobbig huvudvärk + ont i halsen! Micke tror jag har feber men nejnej det vill
jag inte ha! Jag kan inte bli sjuk nu, kände av det här redan i fredags.

Efter skolan idag sov jag bara, gud så skönt det var. Micke väckte mig när han kom
hem vid halv fyra. Så ja..

Nu tror jag att jag ska lägga mig och kolla på beck - levande begravd. Jo  visst har
jag sett den förut eftersom vi köpt den på film och sett den på bio första gången.
Så det så, men det är sjukt bra! Jag älskar den. Om man ska jämföra med " I stormens
öga" så är det sjukt dålig jämfört med den här! Min egna åsikt då också!

Ikväll är det derby på tv också, så Micke har köpt hem kakor och chips med dipp.
Mickes pappa kommer hit också, så det blir en lugn kväll men jag hoppas jag inte
blir sjukare. Just nu känner jag mig skit hängig medan efter skolan så var de bara
lite så där att jag kände av att något är på gång. Som sagt jag har inte råd att vara
sjuk!

Vi åt köttbullar, makaroner och brunsås idag, mums vad gott det är !! Är det bara jag
av alla människor som tycker det? haha när jag sa det trodde älskling att jag blivit
fullständigt galen! Jag har alltid varit en människa som älskar köttbullar.

Nej nu går jag till sängen för att pigga upp mig lite! Film med lugn och ro.

I morgon är det skola igen, och då går jag till 2 men på torsdag bara till 10.10! :D
Hoppas verkligen inte det bryter ut något nu, jag orkar inte bli sjuk! Hoppas det går över till
 i morgon om jag vilar lite nu! :(
/Michaela¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0