Jag älskar presenter!

Jag är en människa som älskar presenter eller julklappar och sånt där. 
Okej det gör väl alla men jag är som ett litet barn, jag blir helt galet glad.
Nu har som sista gästerna åkt och jag och älskling ska lägga oss och kolla
på Rena rama Rolf, sjukt rolig film de där. Många är säkert nyfiken på vad
jag fått hittills men jag kan lägga upp bilder i morgon! OM ni vill? Nej jag vet,
jag fyller år i morgon men dom som inte kunde komma då eller om det är stress
med jobb osv, tog det idag;)

Jag har i alla fall fått:

Presentkort
pengar
godis
UGGS. Nej inte riktiga, men finfina ändå!
Byxor
Vanliga andra skor
Blommor
Hudlotion och lite duschkrämer osv.

Hm... vet inte riktigt mer.. tänker. Men kan lägga upp bilder i morgon 
så kanske jag kommer på om jag fått någonting mer:)

Nu ska vi kolla film, men jag hoppas jag får många besökare och grattis
i morgon i alla fall när jag fyller 19 jävla år!
Haha.
Godnatt!

/Michaela♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0