I väntan på en bra film

Hello alla som vill läsa min blogg i framtiden!

Ja, alltså jag kanske inte kan ha så höga förväntningar på läsare just nu,
med tanke på att bloggen just är helt ny. Men jag hoppas ni kommer kika
in här och slänga in en kommentar eller två + läsa lite av det jag skriver.
Det blir ju så sjukt mycket roligare att skriva och göra saker för än själv om
det finns läsare + kommentarer. Ni vet - svar på tal? haha..

Jag hade faktiskt en del läsare på min förra blogg, men jag trivdes inte alls
bra med den bloggen. Just darför startade jag denna blogg och hoppas det
blir bra. Vem vet!

Just nu sitter jag i alla fall i soffan med älskling och ena katten och myser.
Det är ju hockey match på tv:n så Micke får man inte särskillt mycket kontakt
med men kissen vill alltid mysa. Jag längtar till klockan halv tio för då börjar en
rolig film på fyran, ni vet - John Tucker must die? Sjukt rolig film, en film som
är i min smak en lördag som denna. Man kanske ska ta sig en cider eller ett glas
vin också med lite levande ljus eller någonting? mys!

Jag hade insläpp av hästar idag också men Helen var ändå där och mockade så
hon passade på att ta in sin egna så fick hjälp på köpet, snällt! Inte för det är jobbigt
att ta in en extra häst men man tjänar ju alltid tid på det? höhö.

I morgon ska i alla fall Kristine komma hit eventuellt men först ska jag övningsköra med
Anders en sväng. Han kommer hit klockan tio på morgon, suck så tidigt säger jag.
Men han har en teori om det där, att det är skönare att köra så tidigt som möjligt innan all
trafik kommer igång, kanske har han rätt också. Men det går väldigt bra just nu med min
körning eftersom jag kör hemma + på körskolan. Dom lär ut en sjukt bra. Jag tog min kurs
på Connys trafikskola men jag valde faktiskt att köra på Ellströms. Alltså mest också för det
inte fanns tider på Connys när jag ville beställa, hörde det från en kompis. Så orkade inte
försöka ens! Båda är bra så det så.

Jag och Kristine tänkte i alla fall rida eller någonting skoj i morgon. Tar ut hästarna på en tur,
det lider dom inte av. Min egna framförallt älskar att komma ut, han blir så uttråkad annars om
han inte får gå. Så vi får hoppas på bra väder.
Jag red ju själv på åkern för några dagar sen, så tog jag och min älskade polle galopp på åkern
i högsnön, så sjukt roligt men nu när jag tänker efter så är det SJUKT hög snö? Hur orkar hästarna
springa? Äsch.. Han tyckte det var helt underbart i alla fall det märktes.

Nu ska jag fixa lite med ljusen och sen krypa ner i soffan.

/Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0