Hiss eller diss.




Jag vet inte om ni hissar eller dissar galningar i trafiken. Men jag har en kortfattad mening om det där.
OM man är en övningskörare som har skylten på bilen som man ska ha egentligen så kör många om som
galningar. Vilket är konstigt. För hade jag inte haft den hade inte många kört om. Jo okej om jag kör sakta
men hade jag inte haft skylten på bilen hade det inte varit samma sak. Tro mig jag vet människor som övningskört utan för att det är hundra gånger lugnare. Jag bryr mig inte så mycket så för jag kan förstå om
man blir irriterad över en övningskörare som ligger som ett jävla stopp mitt i vägen, man blir irriterad. Men om man kör i rätt hastighet och dom kör om i alla fall. EN FET DISS PÅ DOM MÄNNISKORNA! För att alla är övningskörare i början, så är det bara!



Vad tycker ni om det här med hiss och diss? vore det någonting att köra med? :)
Eller ska jag hoppa den kanten för alla andra bloggare kör den?


Kommentarer
Postat av: -

hoppa den, tråkigt som satan alla kör ju me den

2011-01-09 @ 19:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0