Hiss eller diss



Jag lägger en fet diss på ishalkan ute nu. Alltså det är hemskt! Som här hemma har Kjelle nu sandat, men innan var det helt sjukt. Typ självmord att gå ut. Sen har man bråttom kan man nästan glömma att ta sig fram för man ramlar nästan bara. Dock har jag klarat mig hela vintern än så länge, peppar peppar! Brukar alltid ramla en gång varje vinter minst. Sen som på våran skola så är det inte att leka med, från busshållsplatsen till skolingången är det isbana, hur kul är det eftersom man har lite bråttom, man är trött på morgonen och man har ingen annan väg att gå? Skolan vägrar salta också för det inte är miljövänligt, men sanda gör dom i alla fall. Men det där med miljön är knas, tänk på säkerheten före allt.

Så ett tips, sätt på er bättre skor än vad jag brukar ha ;)

/Michaela


Kommentarer
Postat av: Mathilda - Unique & Fabulous

det är sjukt halt!

2011-01-12 @ 12:25:54
URL: http://mpeterssons.blogg.se/
Postat av: :p

diss till ishalkan och hiss till sandbilarna?

2011-01-13 @ 16:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0