Hemma från stallet

Ja, nu är vi hemma från stallet idag och vi har även hunnit äta lite middag.
Blev oxpytt med ägg och grönsaker bara. Mumsigt det också. Plus att jag
även hunnit mata kaninerna och tagit en snabbdusch. Lite snabb är jag allt.

Nu har vi fastnat i soffan, matkoma! Ska nog inte göra så mycket mer idag.
Vart sjukt trött efter vi red en sväng + mockade och fixade klart allting i stallet.
Jag har inget insläpp så då gör man allt i tid så har man ledigt på kvällen, vilket
jag älskar! Micke sitter och löser korsord, som vanligt med andra ord.

Nu ska jag vara lite social men jag återkommer senare!

Våran ena söta kisse i somras vid husvagnen! Hon ville inte vara med.


/Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0