Hemkommen efter en dag med måsten!

Nu är jag hemkommen efter en dag med en del måsten. Jag gick
först i skolan som varje dag. Slutade klockan halv tolv idag ungefär, 
super skönt. Sen åkte jag och Jannie med Raffe och Daniel för att käka
kina vid stationen, men grabbarna drog vidare och åt för dom ville inte ha
kina. Men gud så gott det var. Mätt och illamående gick vi därifrån som vanligt
eftersom man äter mer än man pallar när man väl är där, right? Vi gick i alla fall
till banken för jag förde över pengar till mitt konto, mums för så mycket pengar.
Hi Hi. Tack i alla fall för den goda maten Jannie sötnos! Sen sa vi hej till varann så
gick jag till Märsta centrum för att möta min älskade Kristine, vi satt och pratade en
stund sen gick jag vidare till körskolan och körde bil, vilket gick bra som vanligt. Så
just nu är jag hemma och ganska trött i huvudet. Så om en timme ska jag upp till
stallet och ta in hästarna och sådär men nu är de lite tidigt. Så jag sitter och kollar på
älskling när han sätter dom sista listerna i hallen. Finfint. 
Som ni ser ska alltid Bamse vara med i bloggen. Varför? Jo för alltid när jag unnar mig
tid vid datorn nästan så sitter han bredvid och rå glor på mig. Så slutar alltid med att jag
tar upp honom så får han vara med. Han älskar kameran, nästa nya modell för whiskas 
kanske? ;) 
Nej nu ska jag slappa en stund och berömma älskling. 
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0