Godmorgon, dags för skolan!

Jag är hemma fortfarande och ska snart gå till bussen. Anledningen
till att jag sitter hemma när klockan är kvart över nio är för att när
jag var på väg första gången fick jag veta att vår första lektion var 
inställd, skönt! Så jag vände på klacken och gick hem igen, helt rätt!
Idag mår jag sådär, jag har fortfarande ångest, ont i magen och mår
inte så bra. Men det kommer snart vända, känns bara så just nu. Men 
eftersom jag valt detta beslut själv så kommer det lätta. Jag lyssnar
på mina känslor och känningar ingen annans just nu. Vilket jag hört
att man ska göra!
Vad händer idag? Jag ska i alla fall till skolan, sen banken och efter det
körskolan för att köra bil med Lena. Skönt. Fast nej, jag har ingen lust
men det blir kul som vanligt hoppas jag. Det är kul att köra bil. :)
Jag ska fixa lite nu sen ska jag gå till bussen för att ta mig till skolan.
Katten skrämde just livet ur mig men annars så.
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0