Första dagen i skolan avklarad.

Hejsan på er!

Jag har inte bloggat under dagen pga att jag varit i skolan, första dagen efter lovet.
Jag tänkte blogga på dagen men slutade så pass tidigt sen vart det kina mat och så,
jag han helt enkelt inte riktigt med. Nu är jag i alla fall hemma och kan tala om att det
var så otroligt jobbigt i morse att kliva upp ur sängen, alltså på håret att det inte gick.
Men tillslut kom jag upp men har sovit super dåligt i natt och inte många timmar alls,
mest legat och snurrat runt som en mupp i sängen för allting har snurrat i min skalle och
även lite ångest för skolan börjat.

Jag hade två lektioner idag i alla fall, musikhistoria sen svenska, men jag är helt slut nu.
Jag slutade halv tolv sen åkte jag, Jannie och Emelie och åt kina mat. Mumsigt! Var så
sjukt hungrig så kunde inte säga nej, min syster bjöd mig på lunch kan man säga! hihi.

Nu är jag hemma igen och ligger i sängen och gör ingenting, jag ska plugga sen och ta in
hästarna men tänkte ta en p-nap nu för är helt slut. Jag har super ont i skallen också och
lite i halsen men måste dricka te så jag inte blir sjuk, har inte råd med det just nu! Alltid
när man måste någonting som man blir sjuk, men det är inte påhitt. Så nu tar jag en tupplur
sen så kanske jag mår bättre. Älskling kommer om ett litet tag med men men.

Mer om dagen, jo den har varit okej, roligast var när Emelie lekte lite bartender i skolan.
Haha sjukt kul även om det inte låter så skoj. Hon är knas hon (:
Kanske lägger in en bild på det sen om jag hittar sladden till datorn!

söt häst man har när han ler! ;)
Men jag återkommer sen när jag vaknar!

/Michaela

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du borde rekommendera honom tandtråd :D

Han har mat mellan tänderna! <3

2011-01-10 @ 17:03:37
URL: http://hhhurtig.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Bra han skulle nog behöva en rejäl uppfriskning gällande sina tänder ;o



Som sagt, de stämmer mycket bra, de är min vita spetsbody! ;D <3

2011-01-10 @ 17:20:41
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0