För min egen skull

Ny har jag äntligen duschat och blivit piggare igen! Varför jag lägger in
en bild som jag ser helt koko ut på är i alla fall för att visa att jag just
kommit ur duschen men ändå kastar mig till datan för att blogga? Det är
stora steg det från mitt håll! hihi. Jag ser koko ut för jag kollar bort precis
när kameran ska ta kortet från datan + att jag sitter nog och funderar på
om jag orkar göra mina naglar nu eller om ja ska vänta? Men skönast vore
att sätta en ansiktsmask nu och bara ta det lugnt en stund sen göra naglar.
Det tar väldigt lång tid att göra naglar så därför jag funderade. Men göras 
det ska dom så jag ska helt enkelt göra det när jag fått på mig kläder och 
masken är avsköljd. 
Vad ska ni göra en lördag kväll som denna?

Själv ska jag enbart vara hemma och ta det lugnt, är inte helt frisk än men 
det är på väg mot rätt håll i alla fall! Jag ska kolla på lördags filmen som börjar
på fyran klockan halv tio eller vad det är, äta god mat och bara ta det lugnt.. 
Det är vad jag ska göra:)

Tänkte också säga att håller ni inte med mig? Att ibland är det så skönt att 
göra saker endast för sig själv. Att kanske bada eller duscha länge och bara
vara ifrån och pyssla om sig själv. Fixa naglar eller kolla på film själv? Alltså
ingenting illa mot pojkvän eller vänner. Men man behöver det ibland. Micke
är hos grannen en stund och spelar, så jag har huset för mig själv. Då blev
det blogga, dusch, ansiktsmask, och frid;) hihi.

/Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0