Fångarna på fortet

Ja, nu är det faktiskt fångarna på fortet på tv:n. Vi brukar alltid
kolla på det så jag ska väl följa den traditionen idag också. Jag
har suttit i sängen ett tag nu och funderat lite och kollat runt på 
lite bloggar och lite andra sidor. Känns så skönt att jag duschat 
och hunnit med massor så jag slipper duscha i kväll, känner mig 
trött plus att jag ska kolla på film om ett tag också.
My best friends girl! eller vad den nu hette!
Annars så händer det inte så mycket mer i kväll än film och cola
drickande. Men jag återkommer såklart ändå senare när jag har 
lite mer och prata om kanske, eller kanske inte! Men det märks.
Ska först ut och mata djuren nu utanför dörrhålet.
/Kram Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0