En bra anledning till lite bloggande!

Godkväll alla som läser!

Satt precis och funderade på en bra anledning till att jag inte bloggat mycket
idag men det var inte så svårt att komma på, jag har varit upptagen för det är
faktiskt min födelsedag idag! Tackar så hemskt mycket för alla gratulationer
överallt som folk sagt, skrivit och ja! Ni är underbara. 

Just nu ligger jag i sängen med ett glas vitt vin och är ganska så trött efter att
ha haft gäster i två dagar nu och kanske är det inte slut än? Det kommer säkert
mer presenter och mer gäster. Bara inte haft tid för alla på en gång. Jag är nöjd
med mina presenter, tack så hemskt mycket!♥ till er som gett mig och som läser
min blogg och även att ni tagit er hit och fikat för min dag! Kärlek till er, ni vet vilka
ni är, det behöver jag väl inte rabbla upp? 

Jag har i alla fall fått massor med presenter och det innehåller:
Presentkort
pengar
godis
skor
kläder
bodylotion
duschkräm
tavla
och massa mer.
Men jag kommer få mer också, så lägger upp bilder efter jag fått alla istället.
Så slipper jag lägga upp lite i taget. Jag är super nöjd i alla fall som sagt! Tack!

Jag var i skolan idag ju, så sjöng dom för mig, herregud så jobbigt läge, hihi. Nejdå!
Så slutade vi tolv och jag, Emelie och Jannie drog till kinan och åt lunchbuffé, super!
Mums så gott det är, blir alldeles hungrig bara jag tänker på det. Och till middag så
gjorde älsklingen min lax med potatis men han gjorde massa kryddor och något speciellt
med laxen, gud så gott! 

(Fråga inte vad han gör för min)

Jag älskar i alla fall honom mer än jag någonsin gjort av någon annan kille.
Aldrig älskat någon förutom honom när det gäller killsidan!, han är det bästa som 
någonsin hänt mig! Okej mina vänner och min familj. Men kärlek kärlek som jag 
menar så finns det ingen som honom. Han har sina sämre sidor med men om man 
tänker på det vi har så är det förlåtligt. You are my everything! ♥

Nu ska jag njuta av mitt vin som är kvar sen slappa vidare! 
Kul att så många läser bloggen förresten!

/Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0