Det enda rationella

Hejsan!
Jag är redan hemma och har även plågat mig till skolan idag trots
att jag fortfarande inte riktigt är helt frisk. Men vi hade en lektion
och den var bara från 08.30 - 10.10 så jag led inte så värst mycket.
Men i alla fall så har jag fixat klart allt i stallet nu så det är skönt,
inte jag som har insläpp ikväll. Hade utsläpp i morse och det gick 
toppen! Hästarna var snälla som vanligt.
Nu kollar jag på svenska filmen " det enda rationella " ganska rolig
faktiskt. Sen så äter jag frukost med. Jag äter en god macka med
skinka och gurka på! Mums:)
Jag känner att jag fryser och har ont i skallen så ska bädda ner mig nu 
så skriver jag senare:)
Kristine kommer till oss idag också, hon ska väl träffa mig och säga
grattis i förskott kanske? ingen aning.. Jag är glad att träffa henne 
även om jag inte är så pigg än,.
Min goda macka!
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0