Borde sova

Ja men hejsan!

Det är jag som är nattugglan som inte vill eller kan sova. Så är det!
Jag kan verkligen inte slappna av och sova, eller vill kanske men jag
kan verkligen inte lägga mig nu, då kommer det bli som i natt när jag
bara ligger och vrider och vänder på mig och blir sjukt sur för jag inte
kan sova. Helt enkelt för pigg. Älskling sitter inne och spelar tv spel 
hos grannen så jag är helt själv med kissarna, kanske inte heller det
roligaste men han gör ju vad han vill, inget jag kan hindra honom ifrån!

Men i alla fall, jag har hittat en till blogg som jag gillar skarpt. Jag vet 
inte riktigt varför men jag tycker den är inspirerande och bra bara. 
Men bäst att inte säga någonting rakt ut utan bara läsa vidare och 
tycka om den, right? Jag försöker inspireras för att få min egna blogg
intressantare och bättre. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om 
bortsett från vardag bla bla som man alltid gör då. 

I morgon måste jag och älskling i alla fall städa huset, för på söndag
får vi gäster. Jag fyller ju 19 på Måndag så får några gäster redan på
söndag. Vilket är väldigt trevligt! Hm, vad ska man önska sig? Kanske
ska göra en önskelista här på bloggen ifall mamma och pappa eller
någon i släkten läser den? Så dom får lite idéer. Smart.. Jag vet inte 
riktigt allt men kan alltid skriva upp lite grejer jag vill ha!

Önskelista till min födelsedag:

- PENGAR!
- Presentkort, kicks, kläder bla bla
- Smycken
- Åka med mig och betala en ny vinterjacka;)
- Uggs
- Pengar IGEN!

Hm, slut på idéer, jag har ingen fantasi just när det gäller att bestämma
vad man önskar sig. Annars kan jag veta allt jag vill ha, finns massor! ;)

(ganska gammal bild) 

/Michaela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0