Bamse gillar inte blixten på kameran!

Hejsan gott folk!

Som ni vet har jag lovat att ta kort på Bamse, våran nya katt för att uppfödaren vill se mer bilder. Och det är självklart så det ska hon få göra. Min vanliga kamera är lite halv knäpp och inte hittat sladden, tror den ligger hemma hos mamma faktiskt. Men nu när jag har en mobilkamera med 8,1 megapixel så tänkte jag att jag kan ta den. För det är bra för att vara en mobilkamera! 

Men lilla Bamse tycker inte riktigt om kamera blixten men något fint kort fick jag allt. I alla fall okej kort. 
Så jag ska ta och lägga upp dom i ett inlägg tänkte jag.

Annars har jag nästan precis kommit från skolan, skönt! Hade två lektioner idag så det var super skönt. Tänkte nästan antingen vila eller plugga en stund nu. Vet inte vilket jag ska börja med? hm.. 


Ska lägga in bilderna så skriver jag mer sen, *bloggtorka* 

/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0