Angående min blogg

Hejsan alla läsare!

Ni börjar bli fler och fler och jag är super glad för det.
Har ni kommit på någonting som ni vill att jag skriver
mer om? Det skulle vara kul även om jag kommer fortsätta
med det jag skriver nu, alltså vardag osv.

Sen tackar jag för folk som kommit och skrivit i min blogg.
Att den är tjusig kan jag inte hålla med om, haha. Men det
är för min design inte kommit upp än, men den är på G!
Men tack i alla fall:) Jag kommer i alla fall fortsätta hoppas
på att det dyker upp folk som nu, för annars blir det ju tråk
att skriva? håller ni inte med mig?
Jätte kul med kommentarer frågor osv.

Någon frågade också om jag mådde bra idag:)

SVAR: nej det gör jag inte, jag ligger i feber.
Men hoppas på bättre dag i morgon, just nu
mår jag skit dåligt. Och jag som fyller år på
måndag + att skolan börjat.. :/

/Michaela


Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Tack! :)!

2011-01-12 @ 15:57:17
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0