<3

Ett beslut som kommer förändra allting för en tid. Det känns väldigt tungt
just nu och jag gråter varannan kvart men det kommer ordna sig har jag hört.
Jag valde detta för min egna känsla i kroppen, jag gick efter hjärtat och kände efter.
Nu kommer det att vara så jobbigt ett tag framöver, men jag hoppas vi ses igen älskling.
Du betyder mer än allt för mig, min ängel, men ibland måste man göra val i livet även om det inte
känns rätt för stunden! Jag kommer bli lättad för ett tag men jag kommer återuppta det en vacker dag.
När jag tjänar egna pengar och slipper plugga kvällar för att klara min skolgång. Då hoppas jag vi ses igen.
Jag vill inte göra någon arg eller ledsen, men det är för min egna skull och även för din.. När tiden inte räcker
så måste man ibland börja tänka om.. </3 jag älskar dig, du är mitt hjärta, min själ mitt allt. 
The Green Mile..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0