Världens bästa farmor!

Nu sitter jag i köket och tänkte fixa mina naglar och plugga, men man hinner
inte allt på en gång kanske. Vilket jag brukar ha svårt att förstå. Haha! Men
en sak jag inte förstår är att jag börjat få knutar i håret.. Skumt! Aldrig haft 
problem med det förut, måste vara för jag sovit med uppsatt i tofs i natt men 
glömt borsta det. Haha! Blä.. 
Saknar Mille mest, min ängel.. <3

I alla fall, idag har jag varit i skolan ett tag för slutade väldigt tidigt. Jätte skönt!
Sen åkte jag direkt till Väsby och träffade farmor, en människa jag älskar utav
hela mitt hjärta, finns ingen så underbar människa! Hon är guldvärd den damen!
Så pratade massa skit som vi missat att göra på ett tag, vi drack te och åt mackor
sen kom Madde också som jag inte träffat på jätte många år så pratade vi massor
och allmänt trevligt ni vet? Så fick ja lite pengar av farmor med som födelsedags
present. Tack<3
Nu ska ja fixa naglar och så plugga lite.
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0