Upptagen tjej!

Godkväll alla!
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering och jag har inte glömt bloggen, 
men jag har haft fullt upp och det har varit tungt nu. Jag har haft massor
att göra så bara inte suttit vid datorn någonting. 
Fredag: Jag låg och typ kollade film hela kvällen för jag var jätte sjuk i
min stackars hals! Jag är fortfarande men bättre är det i alla fall. Då kunde
jag inte ens gapa! Gjorde så sjukt ont .. Fy bubblan!
Lördag: Utställning, sjuk var jag men det var super skoj ändå! Fick hem min
nya fina kanin som jag lagt ut bild på. Kom hem med en pokal! Super bra gjort!
Sen kom jag hem och fixade hästen och allt sen gick jag och la mig i sängen!
Söndag: Denna dag har varit fruktansvärt tung för mig, det har runnit flera tårar
ner för min kind.. Min älskade bästaste häst åkte hem igen idag. Jag hoppas han
kommer tillbaka men jag valde att ta en paus för att hinna med mig själv lite mer
och kunna göra mer + pengar och skolan! Sen kom Kristine min älskade och så
åt hon, jag och älskling donken här hemma så åkte vi till lunda och handlade lite
och sen var vi i stallet en sväng och kollade in Lillan och sen har vi inte gjort mycket
mer. Jo, jag och Kris har spanat in kläder! Vill ha, vill ha vill ha!
Så nu ska jag snart kolla på film med älskling, någon som börjar på femman! Lät bra.
En förtrollad romans eller någonting, en tjej film men han får lov att titta med mig. 
Skönt att kolla film på en söndag:)
Som sagt, det är tungt för mig just nu efter jag lämnat hem hästen, mitt hjärta är tomt
för tillfället. Jag älskar honom mer än allt! Men jag ska hälsa på ofta och han kanske finns
kvar den dagen jag vill återuppta intresset för egen häst.. Han var min bebis och han kommer
alltid vara.. <3 
Nu ska jag fixa lite här och sen film!
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0